2012. december 30., vasárnap

Dr. Bakri

Sajnos az elmúlt hetet (több is mint egy hetet) betegeskedéssel töltöttük, én nagyon megfáztam, aztán felfáztam, a Balázs meg valami jó kis bélfertőzést hozott magával, így jó sűrűn látogatta a mellékhelységet, nagyon legyengült, és többször lázas is volt, így semmi nem történt a mai napig. Kivéve, hogy a családom közben megöli egymást otthon, a nyomás meg engem itt. És komolyan mintha innen én bármit tudnék tenni. Bár vicces lenne, ha képes lennék osztódással szaporodni, és mindig ott teremnék ahol szükség van rám: Segítő Orsi, ott van ahol szükség van rá. Nem betegeskedik itt nekem, nem nyafog, mindig mosolyog, tudja mit kell tenni, és legfőképpen mindig mindenki rendelkezésére áll. És akkor még  a zsidó bűntudatról ügye nem is beszéltünk, ami folyamatosan ott súgja a fülembe, hogy mekkora szar alak vagyok, és úgyis én tehetek mindenről.
Na, hogy vissza kanyarodjak a címszereplőre, ma elmentünk a háziorvosunkhoz Dr. Bakri Salam-hoz. Aki rögtön beutalt minket vérvizsgálatra, ami holnap reggel lesz, nekem meg felírt egy gyógyszert a felfázásomra. A doki nagyon szimpi, kedves, és mondta, már négyszer volt Budapesten, és milyen szép. Majd elindultunk, hogy kiváltsuk a gyógyszeremet, ami azt mondták a Kanyonban találunk ( ez itt egy bevásárló központ). Be is mentünk egy patikának látszó boltba, ahol közölték, ezt a gyógyszert itt nem tudják kiadni, és azt magyarázta hogy ha kimegyünk a rendőrség mögött van az a gyógyszertár ahol kiadják. Eddig is hallottam, hogy itt nem minden patika ami annak látszik, hát most meggyőződhettem róla. De mikor kimentünk, bármi keresgéltünk nem találtunk semmit. Holnap mikor megyünk a vérvételre majd megpróbáljuk kideríteni, hogy hol találunk igazi patika patikát.
Most jöjjenek a plusz infók amiket azért sikerült megtudnunk. Első számú jó hír megtudtam, hogy a piac, amit egyfolytában hajkurászok itt már mióta megjöttünk, és a Balázs állandóan azzal csesztet, hogy szerinte biztos a boltra mondják, hogy piac, LÉTEZIK, és kedden van nyitva, illetve néha megjelennek kósza árusok máskor is de azt nem lehet tudni, az ad hoc itt. Ziona, mikor megkérdeztem csak annyit mondott, hogy a nyitva tartást nem lehet tudni, ez egy piac (it's a "suk" you know), mit is gondolok én holmi nyitva tartásról.
Kettes számú jó hír, a szembe szomszédaink egy magyar pár, akik nagyon aranyosak, és jó fejek - és valahogy mindig mindent tudnak, mert véletlenül belefutnak valakibe aki mond nekik valamit - mesélték, hogy összefutottak, egy nyelvtanárral aki magyar eredetileg, és valószínűleg ő fog minket tanítani - HURRRRRÁÁÁÁÁ! - bár nem merem még elkiabálni, mindenki nagyon drukkoljon! Ráadásul, én is láttam már azt a nőt, és én is teljesen emlékszem rá valahonnan, és a szomszéd lány is megbeszélte vele, hogy tuti ismerik egymást de nem tudják honnan. Ja amúgy a szomszéd lánnyal egy egyetemre jártunk, szóval őt is ismerem látásból.
Illetve kaptam még jó hírt ma valakimről, de az TITOK nagy titok (és az év legjobb híre), de olyan nagyon örülök neki, hogy muszáj volt legalább ennyit írnom róla, meg azt hogy WOW (*^-^*).
Harmadik jó hír, hogy végre sikerült beszélnem gyerekkor jó barátnőmmel (óvodás kori barátság, ami valahol 16 éves korunkban szakadt meg), és megyünk hozzájuk a hétvégén Jeruzsálembe.


4 megjegyzés:

  1. Ne aggódj, úgyis mindenról az anyád tehet.:) Még a zsidó bűntudatot is én ültettem ügyesen beléd.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. JÓ a jó hír! Tudom! Minden rendben lesz és a rend az relatív... Én biztos vagyok benne, hogy belerázódtok; a betegségből meggyógyultok; az itthoniak kibékülnek, megbékélnek, intézkednek nélküled is! BUÉK!

    VálaszTörlés