2013. június 26., szerda

Házisárkány

Emlékszem, mikor az Álomországról írtam, mondta Balázs, nem jó ez így, túl szép minden, ő kezd félni, naja, csak legyintettem, nademost!
Miután végre boldogan hátra dőltem, az összes szuper időpontommal, vasárnap estére az asztmám teljesen előtört, már aznap gondolkodtam, hogy taxiba vágom magam, és kórházba megyek, de végül 2-3 óra yoga légzés, és relax úgy ahogy helyre tett, másnap jobban is voltam, nem is mentem orvoshoz sem. A hétfő esténk úgy kezdődött, hogy reggel észrevettem, hogy a mosogató alatt csöpög valami, délben mondta is Balázs, na majd este megnézi, hát megnézte, ömlött a víz sugárba este tízkor, mert mikor is kell ügye vizet szerelni, majd  persze kiderült, hogy a lakásban nincs főcsap, na sok cifra káromkodás után, sikerült elérni, hogy csak nagyon csöpögjön a csap, ami így is azt jelentett, hogy 3 óránként megtelt egy vödör, így beterítettük  konyhát a létező összes ágyneművel, és imádkoztunk, hogy reggelre, ne nyakig vízben ébredjünk, de újabb asztmás rohamot kaptam, amit plusz megfejeltem azzal, hogy kb.. pont 3 óránként mentem hányni így hányás után kiüríthettem a vizet, a természet mindent megold! Reggel beszaladtam az orvosomhoz, vééletlenül, pont volt időpontom, és a baba miatt, most nem döftek le, hanem inhalálni kellett a gyógyszert, sőőőőt, otthonra is kaptam egy szuper inhaláló izét, ami remek szórakozási forrás, mindenki rajtam röhög, voltam már Darth Vedertől, kismozdonyon át sárkány lány is (mert a maszk ami a fejem van zöld, és két oldalt jön ki a füst)), de a sárkány a legtalálóbb, mert a hangulatom néha igazán kis házi sárkánnyá varázsol, és így legalább szuperül még füstöt is tudok okádni, nem csak képletesen!
Szerencsére húgicám reggel el tudta intézni, hogy valaki megszerelje a csövet, ami szintén nem volt egyszerű. Először felhívta Mose-t, aki közölte, majd délután 5-kor kijön, megnézni, Ági veszekedett, vele, hogy az nem lesz jó, folyik a víz, majd kiderült, hogy a pasi, egy mukkot nem ért, leszaladt az alattunk lévő bárba, és a Menedzserhez küldte a pincér lány, aki szintén nem értett angolul, és a Menedzser srác, végre megértette a problémát, és miután leüvöltötte Mose fejét, küldött egy embert, és azt is megtudtuk, hol van a főcsap! Ilyenkor azért igazán szeretem Izraelt, hogy az alattunk lévő bárban, ilyen segítőkészek, sőt mondta a srác, bármi kell segít!
Közben Balázs munkahelyén is izgalmasan alakulnak a dolgok, ez a hely, egy őrültek háza, két napja, felmondott, vagy kirúgták a két vezető programozót, akik csak mellesleg az egész koncepciót hozták, sebaj! Aztán mondta, a Balázs, hogy vicces, mert most már csak a vallásosabb emberek maradtak, tisztára nyuszika vicc, akin nem volt sapka repült! Micsoda szerencse, hogy Balázs megszokásból (illetve szerintem hiúságból is) mindig hord sapkát, a kis hamis! Ja és a végén délután, az egyik főnök, akitől a Balázs amúgy néha retteg, mert tök kiszámíthatatlan, és képes és mögötte áll és nézi ahogy kódol (!), bement feldúlva, pakolt egy sort, majd a Balázshoz vágott egy Galaxy Tab-ot (tablet gépet), hogy tessék matana (*ajándék)! A többiek, kérdezték, is, hogy mégis, mit kell ehhez tenni, de Balázs sem érti. ja és gyakorlatilag kiderült, hogy ebben a cégben gyakorlatilag, senki  sem tud igazán programozni, és akiket most már a Balázs felvételiztet, attól a feladattól, amit a Balázs csinált meg a felvételin, elmenekülnek, és nem értik, szóval kezdem érteni, miért csaptak le rá, az első interjún.Szegény már minden nap úgy megy be, na ma vajon mi lesz!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése